Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gwarancja firmy KONSPORT
#1
Firma KONSPORT udziela 2-letniej gwarancji na wszystkie swoje produkty
zakupione i zamontowane na terenie Polski. Gwarancja obejmuje wady
produkcyjne wyrobów oraz wady montażowe. Termin gwarancji liczy się od
daty zakupu (na produkt) lub daty protokołu odbioru wyrobu (na montaż).
Aby skorzystać z gwarancji, należy przedstawić dowód zakupu / podpisany
protokół odbioru.
 Gwarancją nie są objęte:
 
  • ruchome części eksploatacyjne, które podlegają naturalnemu zużyciu
  • przebarwienia elementów tworzywowych
  • produkty eksploatowane w agresywnym otoczeniu
  • produkty zamontowane bliżej niż 500 m od linii brzegowej morza
  • szkody powstałe wskutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem
  • szkody powstałe wskutek działania siły wyższej

 
 Nieprzestrzeganie zaleceń instrukcji montażu i obsługi może skutkować
odrzuceniem roszczenia gwarancyjnego.
Zgłaszanie i usuwanie usterek reklamacyjnych
 Reklamacje należy zgłaszać w punktach zakupu produktów.
 Skuteczne zgłoszenie usterki zawiera:
 
  • zgłoszenie na piśmie (na kopii wzoru zgłoszenia reklamacyjnego
    zamieszczonego na końcu niniejszej instrukcji)
     
  • kopię dowodu zakupu

 Termin rozpatrzenia prawidłowo zgłoszonej usterki wynosi maks. 2 tygodnie.
 Wskutek uznania zgłoszenia reklamacyjnego producent zobowiązuje się do:
 
  • naprawy
     
  • wymiany uszkodzonego elementu (wymieniany element przechodzi na
    własność producenta) na nowy
  • obniżenia ceny
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości